Remp-It (2006)

Remp-It

Filem ini mengisahkan Madi yang bekerja sebagai penghantar surat sering ‘merempit’ pada waktu malam. Dia bukan sekadar berlumba haram tetapi mampu menunjukkan aksi berani di jalan raya. Madi mempunyai teman wanita, Ieka yang sering mendesaknya berkahwin.

Kehidupan sosial Madi yang agak bebas menyebabkan hasrat Ieka tidak ditunaikan, sebaliknya dia menyimpan wang untuk membeli motosikal baru. Kawan baik Madi, Macha menjadi orang tengah dalam sesuatu perlumbaan haram disertai Madi.

Suatu hari, Madi dicabar Spark dan mereka beradu kecekapan. Malangnya, Madi kalah. Lebih mengharukan, Madi dipukul dan motosikal kesayangannya dibakar…

Lakonan : Farid Kamil, Cat Farish, Julia Hana, Zul Huzaimi, Aqasha, Shah Kassim, Khatijah Tan, Osman Kering, Kismah, Wazi Abdul Hamid, David Teo, Ahmad Idham
Arahan : Ahmad Idham
Terbitan : Metrowealth Movies Production
Tarikh Tayangan : 10 Ogos 2006

Muaturun :
Format RealPlayer .RMVB : 229MB
| 1 | 2 | 3 |

8 Respons to “Remp-It (2006)”

  1. aioxen Says:

    ak post dvd rip version….kalo ko nak g amek site ak…hhuhu
    rock tu smalam x blh upload….server dia ada mslh…skang nih tgh upload….sabar jer la…hehe

  2. wayangmalaysia Says:

    Aku pi site hang tak dak pun mat rempit kat situ. eksiden kot sampai putuih kapla…eeeeeeee…

  3. aioxen Says:

    hehehe…..baru taruk jer…..apepon…esok ak dah nk g blaja….so pasni dah x on9….hehehe
    doakan aku…..byk2…..

  4. wayangmalaysia Says:

    nak pi blaja takpa. jgn nak pi merempit plak. baper tahun hang nak pi blaja tu? Hang duk pahang ka? jauh la pulak. kalu hang duk kl, leh gak aku kaut koleksi vcd hang sat sementara hang pi menuntut ilmu.

  5. aioxen Says:

    halo bro…..ak kat besut trg lor…..n skang kat cheras…..ucsi….hehehhe
    ak bknnyer ada pon vcd tu…donlod jer….wahahhaha

  6. FIEQA Says:

    BAGUS SANGAT2

  7. FIEQA Says:

    HYEEEEEEEEE………..SUKE SANGAT2 CITE CAM NIE.

  8. hakimi Says:

    cite nie sunguh best

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: