Malam Satu Suro (1988)

Malam Satu Suro

Sundel Bolong telah dibangkitkan dari kuburnya oleh seorang bomoh yang kemudiannya menukarkannya kepada seorang manusia wanita yang cantik.

Kemudian wanita itu telah berkahwin dan mendapat dua orang cahayamata. Namun kebahagiaan wanita tersebut tidak berkekalan apabila dia diganggu oleh beberapa orang lelaki jahat sehinggakan wanita itu kembali menjadi Sundel Bolong. Dengan menggunakan kuasa ajaibnya, Sundel Bolong membalas dendam terhadap lelaki-lelaki itu.

Lakonan : Suzzanna, Soendjoto Adibroto, Karen Sukarno, Nurnaningsir
Arahan : Sisworo Gautama Putra
Terbitan : P.T. Soraya Intercine Films
Tarikh Tayangan : 1988

Muaturun :
Format RealPlayer .RMVB : 270MB
| 1 | 2 | 3 | Password : wayangmalaysia

10 Respons to “Malam Satu Suro (1988)”

  1. andika Says:

    good movie, minta user name dan passwordnya? upload in film indo lama yg banyak yah.thanks

  2. wayangmalaysia Says:

    username tak perlu. cuma password sahaja : wayangmalaysia

  3. jrsev3n Says:

    itu extract filenya ko gagal trus?
    bagaimana?

  4. wayangmalaysia Says:

    Cuba ulang download. mungkin filenya tercorrupt.

  5. Hazmira Says:

    macam mana nak download citer nie… dah lama aku cari… x kesian ke kat aku????????

  6. candleprince Says:

    kesian…ko click ar mana dia soh click…ko click free..pastu ko tunggu ar..pas ko tunggu ko download server cogent(plg laju aku rasa)..pastu abih download file tu..ko matikan internet ko…sampai dia tukar ip…pastu padam browser..pastu sambung balik donlod file..pastu dah siap kau extract..pastu ko mintak password..pastu ko extrect ko tgk…la…huhuhu??

  7. Noberta Ellen Says:

    haya! aku tak berani komentar nih! abis yang memerankannya sussana.
    sukses ya mbak.moga filmnya laris manis bagi penggemar horror filmnya bak sussana paling ngetop dah sejagat!

  8. faiz Says:

    cite ni best, saya suka tengok cite ni sebab dia ada smua genre

  9. henry Says:

    assuuuuuuuuuu

  10. abgpredator Says:

    Tolong carikan dan upload filem indonesia bertajuk PEMBALASAN GUNA GUNA ISTERI MUDA .sinopsis-Sandra isteri muda yg menuntut ilmu hitam membuat pembalasan kejam.terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: