Perempuan, Isteri dan … (1993)

Perempuan, Isteri dan.jpg

Zaleha melarikan diri dari kampung pada hari perkahwinannya dengan Amir lalu berkahwin dengan kekasihnya Jalil di selatan Thailand. Amir menyimpan dendam dan menjejaki Zaleha untuk menebus malunya.

Zaleha dijual kepada Som Chai dan dipaksa menjadi pelacur. Namun dendam Amir belum terpadam, setelah 6 bulan dia kembali semula lalu mengambil Zaleha untuk dibawa pulang ke kampung.

Dalam perjalanan, Zaleha berjaya memerangkap Amir dan mereka akhirnya berkahwin. Semasa di kampung, Zaleha mula mencetuskan kontroversi yang bakal memusnahkan hidupnya.

Lakonan : Sofia Jane Hisham, Nasir Bilal Khan, Yusof Mohammad, Fetty Zul, Normah Damanhuri, M. Rajoli, Jamaluddin Kadir, Hamidah Wahab, Zaidi Omar, Johari Yusuf, Rosni Yusuf, Fendy, Ali Osman, Sudiro Sukirman, Ismail Yaacub, Bibi Putri Zaitun, Alias Yusuf, Anuar Idris, Ramlee Saleh, Ahmad Bahiki, Kamarool Hj. Yusuf, Bohari Ibrahim, Shamsul Kamal, Ku Mustapha, Syed Basil, Razali Safar, Mohd. Rawi Said, Jaafar Wira, Sohara, Dalimawati Ismail, Sani Sudin, Dewa Sapri, Ali Rahman, Rohaya Rahman, Raja Hamidah
Arahan : U-Wei Hj. Shaari
Terbitan : Berjaya Film Production Sdn. Bhd.
Tarikh Tayangan : 26 Ogos 1993

Muaturun :
Format RealPlayer .RMVB : 349MB
| 1 | 2 | 3 | 4 | Password : wayangmalaysia

12 Respons to “Perempuan, Isteri dan … (1993)”

  1. skyjuice Says:

    pergh bro citer ni hhahaha sesuai ar dengna aku yang terlampau😀

  2. wayangmalaysia Says:

    terlampau?? keskeskes

  3. ontahz Says:

    bro… ko ada citer ni tak?? actually aku sendiri tak pasti tajuknyer.. tapi ada dotdotdot jugak laa… pelakon utama dier rosyam nor & lydiawati?? kalo ader tolong uploadkan.

  4. wayangmalaysia Says:

    Filem yang ko maksudkan yang ni kot “Suami, Isteri dan …?” La ni tak dak dalam stok lagi la. Ada kalu..upload jugak baiya.

  5. ontahz Says:

    tengkiu bro

  6. wayangmalaysia Says:

    not at all.

  7. scavengerrondz Says:

    aritu dh kuar dlm ria eh? dh tngok gk. die censored eh? klo censored bleh a download blik. tp cm ok jek. takde a teruk sgt pn citer. cite mlayu skrg lg a.

  8. Panggung Wayang Gambar Says:

    […] penonton menonton filem yang menerima banyak kritikan ini. Filem yang penulis maksudkan itu ialah Perempuan, Isteri dan …. Sebenarnya pada asalnya perkataan dot dot dot itu ditulis jalang tetapi mendapat respons negatif […]

  9. ceritareko Says:

    bro.. cmne nk dolod cite nih..??

    kat kedai cd xde la…

  10. hadrami Says:

    tiada yang kekal didunia ini,oleh itu berhati-hati dalam menjalani kehidupan.tak rugi jika sentiasa bermusahabah dlm hidup ini.JOM SERTAILAH http://www.dijari.com//ref=TOMMY.SATU PELUANG YG MUDAH UTK MENJANA DUIT.YANG PENTING PERLU NETWORKING YG UTUH.

  11. masavg Says:

    wow, aku nak donload nanti kat tmpt keje aku, hrp dapat.

  12. ultimatebot Says:

    minta tolong sesapa upload semula.. link dah broken..🙂 terima kasih..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: