Isabella (1990)

Isabella

Sebuah filem Indonesia yang menimbulkan kontroversi di Malaysia gara-gara adegan cium antara Nia Zulkarnaen dan Amy Search.

Lakonan : Amy SEARCH, Kid SEARCH, Yazid SEARCH, Nasir SEARCH, Din SEARCH, Nia Zulkarnaen, Julia Rais, Isa Kusumah, Robert Syarief, Alan Nuary, Yetty Rasjio, Diding Zet A.
Arahan : Boyke Roring
Terbitan : P.T. Prima Metropolitan Sakti Film
Tarikh Tayangan : 1990

Muaturun :
Format RealPlayer .RMVB : 261MB
| 1 | 2 | 3 | Password : wayangmalaysia

4 Respons to “Isabella (1990)”

  1. ontahz Says:

    citer ni takder dlm format .avi?

  2. wayangmalaysia Says:

    tak ada. kualiti sumber filem ni amat tidak memuaskan, sebab tu hanya dikeluarkan dalam rmvb.

  3. Panggung Wayang Gambar Says:

    […] rakan yang terpandang poster besar di situ memberitahu bahawa cerita yang akan ditayangkan ialah Isabella. Teruja dengan barisan pelakonnya iaitu Kumpulan Search yang sememangnya tersohor ketika itu, kami […]

  4. Ratna lili ani Says:

    Buat anggota Search,sy dulu tdk pandai buat berterima kasih ama kalian.dimn sewaktu lagu Issabella beredar,sy ada melayangkan surat kekalian.dan surat itu kalian cantumkan dimajalah Urtv.disitu sy byk mendpt teman dari negeri Malasya,dan sangkin byknya sy tdk dpt memblsnya.sy mau kamu bisa menyanyi lagi,kalau bisa kalian berduet dgn St 12 penyanyi kesayangan sy juga di Indonesia.karena St 12 yg sekarang mengingatkan sy ama kalian lagi.aku ingin kalian memblsnya,biar anak2ku tau bahwa mamanya pernah tenar dimajalah URTV dan pernah jadi Pans kalian.plese…?

Tinggalkan komen